top of page

Benvinguda + Festival a Blanes

Hola a tots i totes! Donar-vos la benvinguda al nostre web. Aquest us posarà al dia de quan i on toquem. També hi podreu trobar videos i fotos nostres; i per últim, un blog que anirem actualitzant a mesura que anem fent bolos, emportant-nos, així, un record diferent de cadascun d'ells.

Per començar la crònica d'aquest concert, diré que va ser un dels concerts en que estava més nerviós fins el moment de sortir a l'escenari.


Aquest cop no tocàvem a 4 carrers de casa, ni al barri del costat. Aquest cop vam viatjar fins a Blanes. Fins llavors el meu únic pensament era: qui pagaria 10€ per un duet de joves desconeguts? Sí, ens presentàvem com a "Clàssics del jazz" i esperava que hi vinguessin aquells més jazzeros de Blanes. Una hora abans que comencés el concert, vam sopar en una pizzeria a 25m de l'ermita i al costat de la platja. Va ser allà on la meva preocupació va augmentar per moments: una Big Band ("La Bella Banda - Jazz" es deia) d'una vintena de músics tocant stàndards del jazz just davant nostre.



Llavors vaig sentir un doble sentiment: per una banda, felicitat perquè tocaven de marevella (i fins i tot, vaig desitjar poder aplaçar el nostre concert per poder escoltar-los tranquil·lament a la platja); però per altre banda, pensava que aquells jazzeros de Blanes preferirien aquella Big Band a l'aire lliure (i entrada lliure) que veure'ns a nosaltres (pagant). Mentre sopàvem, apostàvem quanta gent assistiria ("Va, jo crec que 4";"Voldràs dir els nostres pares, no?") Tot plegat va desaperèixer en el moment que vaig mirar de reüll al possible públic i vaig veure-hi una trentena o més de persones! Llavors em vaig relaxar del tot i vam sortir a donar el màxim de nosaltres.


Ja al tornar, pensava en com havia anat tot, una valoració general per poder quedar tranquil i satisfet d'aquella nit. El millor moment, sens dubte, va ser el final: "Al•leluia", on el públic es va animar a cantar el tros conegut (jo també, però al veure que desafinava vaig preferir tocar i esperar al solo final). En resum, una experiència que espero que sigui la primera de moltes més al costat de l'Anna.


Guillem.

Posts al blog
Últims posts
Arxiu
Búsqueda per etiquetes
No hay tags aún.
Segueix-nos!
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page